Prijavi se

Deli

Nazaj na blog

Miti in neresnice o kadrovskih agencijah

Večina kandidatov in podjetij si kadrovske agencije prvenstveno predstavlja kot posrednika pri zaposlovanju. Zaradi razvejane mreže povezav in dobrega poznavanja trga dela, lahko kadrovske agencije podjetjem vsekakor pomagajo pospešiti in poenostaviti postopek najema zaposlenih ali iskanja in selekcije, vendar pa številne agencije ponujajo veliko širši spekter kadrovskih storitev in rešitev – od razvoja kadrov, psiholoških testiranj, analiz trga in plačnih pričakovanj, zadovoljstva zaposlenih in številne druge.

Na drugi strani, kadrovske agencije nudijo pomoč tudi iskalcem zaposlitve, ki je popolnoma brezplačna – svetovanje, usmerjanje in povezovanje z delodajalci pri iskanju zaposlitve, ki bo izpolnila njihova pričakovanja.


 


V spodnjih točkah bomo bolje osvetlili mite in neresnice o kadrovskih agencijah, ki so še vedno prisotni na trgu dela.


Zunanje izvajanje postopkov zaposlovanja je zgolj za večja podjetja


Največji izziv za večja in tudi manjša podjetja, je “employer branding”, ki bo v kandidatih vzbudil interes za delo v njihovem podjetju. Velikokrat manjša podjetja vedo kakšna je njihova blagovna znamka in lahko ponujajo veliko ugodnosti pri zaposlovanju, vendar pa le teh ne komunicirajo dovolj uspešno, zaradi česar jih kandidati ne dojemajo kot izbranega delodajalca. Partner za zunanje izvajanje postopka zaposlovanja – kadrovska agencija –  jim lahko pomaga prepoznati njihovo blagovno znamko in jo uspešno izpostaviti na trgu dela.


 


Agencije vzamejo provizijo od plače zaposlenih 


Zgornja trditev je še vedno zelo globoko usidrana v mišljenju iskalcev zaposlitve. Tudi ko govorimo o zaposlitvi kandidatov preko agencije Manpower, je z zakonom določeno, da agencija nikoli ne vzame provizije od zaposlenih – našo storitev vedno plača podjetje. Prav tako zaposlenim preko agencije pripada isto plačilo, kot ga imajo drugi zaposleni podjetja na primerljivem delovnem mestu, vključno z vsemi dodatki, kot je dodatek na izmensko delo, na delovno dobo, stimulacije, regres, božičnice in ostale ugodnosti.  Zaposleni preko agencije Manpower imajo torej enake ugodnosti in dolžnosti kot redno zaposleni na podjetju.


 


Podjetje lahko samo dobi enako dobre kandidate, kot bi jih za nas dobila agencija


Številna podjetja verjamejo, da lahko najdejo enako dobre kandidate, če sami objavijo delovno mesto in vodijo proces iskanja in selekcije. Čeprav je v tej trditvi nekaj resnice, obstajajo dve stvari, ki jih imajo kadrovske agencije in jih podjetja nimajo. Prva stvar je dostop do baze kandidatov, ki omogoča aktiviranje pasivnih iskalcev zaposlitve, kandidatov, ki so sicer pogojno pripravljeni na nove  izzive, vendar oglasov za delo ne spremljajo. Druga pa je, da imajo kadrovske agencije specializirane rekruterje, ki strokovno izpeljejo proces selekcije in s tem zagotovijo najboljši "match" z zahtevami podjetja in prihranek časa podjetju.


 


Vse agencije so enake in imajo enako kvaliteto storitev


Veliko podjetij se zaradi ene slabe izkušnje odloči vreči puško v koruzo in ne želi več sodelovati z agencijami, vendar pa se širina in predvsem kvaliteta ponujenih storitev lahko precej razlikuje med različnimi agencijami. Pred sodelovanjem preverite reference agencij za zaposlovanje, kako dolgo so že prisotni na trgu, kakšne so njihove izkušnje na trgu, kakšno širino storitev vam lahko ponudijo in kakšno je zadovoljstvo z njihovimi storitvami.  Podjetje ManpowerGrouo je bilo ustanovljeno leta 1948 kot prva kadrovska agencija na svetu, v Sloveniji je podjetje Manpower prisotno že od leta 1991 kot prva kadrovska agencija v Sloveniji. Na ManpowerGroup se držimo  najvišjih etičnih standardov, tako da nas Inštitut Ethisphere pa ManpowerGroup že 12. leto zapored uvršča na seznam najbolj etičnih podjetij na svetu.


 


Kadrovska agencija nam bo poslala prvega kandidata, ki jim »pride pod roke«


Čeprav se morda zdi, da želijo kadroviki kandidata spraviti na prvo delovno mesto za katero se lahko spomnijo, je tudi  kadrovski agenciji (ravno tako kot podjetju) v največjem interesu, da kandidatu poišče vlogo, ki bi jo želel dolgoročno ostati.V agenciji Manpower se iskanja in selekcije  kandidatov vedno najprej lotimo s strukturiranim in kvalitetnim selekcijskim procesom, tako da najprej naredimo natančne analize delovnih mest v sodelovanju z naročnikom, pred selekcijski postopek, poglobljene intervjuje za preverjanjem kandidatovih pričakovanj, karakteristik in znanj z zahtevami naročnika. Za vse to pa nudimo tudi jamstvo.


 


Kdorkoli lahko odpre kadrovsko agencijo


Za opravljanje dejavnosti kadrovske službe morajo agencije pridobiti posebno dovoljenje s strani Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, katerega ima tudi agencija Manpower, kar pomeni, da smo zavezani doslednemu spoštovanju zakonov ter imamo notranje in zunanje revizije.


 

06.12.2021

Učinkovita komunikacija je ključ do uspeha – komunicirajmo asertivno!

Asertivnost je veščina posameznika, ki se kaže skozi vedenje in komunikacijo. Omogoča nam, da se do drugih vedemo pošteno in spoštljivo, ter da hkrati komuniciramo na jasen in odločen način.

19.11.2021

20 nasvetov za uspešen zaposlitveni razgovor

Želite zablesteti na naslednjem razgovoru in si zagotoviti zaposlitev, ki ste si jo že dolgo želeli? Pripravili smo 20 nasvetov, ki vam bodo pomagali pri pripravi na zaposlitveni razgovor ter povečala možnost za zaposlitev. Ob upoštevanju spodnjih nasvetov in samozavestnim odgovarjanjem na določena ključna vprašanja, boste pustili dober vtis in zablesteli na naslednjem zaposlitvenem razgovoru.

07.10.2021

Napovedujemo: Webinar - Razvoj mehkih veščin s platformo Gamelearn

O mehkih veščinah velikokrat govorimo kot o veščinah prihodnosti, saj te vplivajo na naše vsesplošno delovanje v podjetju, uspešno opravljanje nalog ter odnose, ki jih gojimo s sodelavci ter drugimi deležniki. Vendar pa so izobraževanja za razvoj mehkih veščin še vedno zelo tradicionalna, osvojeno znanje pa je težko prenesti in vnesti v realne situacije.