Prijavi se

Deli

Nazaj na blog

Junior Achievement in ManpowerGroup Worldwide s skupno misijo, da pripravita mlade na prihodnost dela

ManpowerGroup in JA Worldwide delita isto vizijo – misija Junior Achievement je pomagati mladim, da uspejo, kar je tesno povezano z našim planom za prihodnost – pripravite mlade na zaposlitev.

 


 



  • Ni pomembno, kakšno karierno pot si mladi izberejo, važno je, da krepijo mehke veščine in pridobivajo izkušnje. Našo dolgoročno partnerstvo z Junior Achievement pomaga pripraviti dijake na zaposlitev v podjetju, lastnem ali pri delodajalcu.

  • Naša zaveza Junior Achievement prihaja iz vrha. Jonas Prisling, predsednik odbora in generalni direktor ManpowerGroup je hkrati tudi podpredsednik odbora Junior Achivement.

  • Pandemija je dala velik zagon digitalni transformaciji in preoblikovala prihodnost dela, ki je bolj negotova kot kadarkoli prej. Sami smo se zavezali in sprejemamo odgovornost, da pripravimo mlade na neznano.

  • Dobra novica? Generacija Z je tehnološko izjemno vešča in je brez večjih težav preklopila na online učenje – kar dokazuje, da je to generacija, ki si želi konstantnega učenja in napredka, agilna in pripravljana na hitre spremembe ter online sodelovanje.

  • Do leta 2030 bosta generaciji Z in milenijci predstavljali 2/3 delovne populacije in kar 65% generacije Z bo delalo na delovnih mestih, ki v tem trenutku še ne obstajajo. Naša zaveza je, da pomagamo razvijati veščine, ki jih mladi talenti potrebujejo za vstop na trg dela.

  • Mladi danes potrebujejo mehke veščine, prilagodljive veščine. Naša raziskava Skills Revolution razkriva, da so kljub digitalni transformaciji mehke veščine najtežje za identifikcijo ter še večji izziv, ko se gre za razvoj le-teh. Če lahko mladi pridobijo veščine sodelovanja, reševanja problemov, preden vstopijo na trg dela, jim to zagotavlja večjo zaposljivost in odpornost na dolgi rok.


 


Junior Achievement Slovenija (Zavod za spodbujanje podjetnosti mladih Ja Slovenija) izvaja program Moje podjetje, učni program za srednješolce, kjer dijaki preko šolskega leta izkusijo vse faze vodenja podjetja, od ustanovitve do likvidacije. Tekom leta dijaki dodobra spoznajo sami sebe in ugotovijo kako pomembno je sodelovanje v timu za dosego skupnih ciljev.


 


Na nacionalnem tekmovanju je bilo za najboljše podjetje izbrano podjetje Organic Polishing Structure (OPS). Intervju z mladimi poslovneži si lahko pogledate tukaj.


 


Festival Gen-E, ki ga organizira JA Europe, letos pa ga je gostila JA Litva, združuje festival Gen-E, tekmovanje za družbo leta (CoYC) in evropsko Enterprise Challenge (EGS). Po predstavitvah 180 podjetij, ki jih vodijo nekateri najsvetlejše mlade podjetniške misli v Evropi, so zmagovalce razglasili na virtualni slovesnosti, na katerih sta bila imenovana za zmagovalca podjetji Swim.me in Scribo. Več o tekmovanju si lahko preberete tukaj.


 


Junior Achievement Slovenija ponovno vabi k prijavi v program: Moje podjetje v šolskem letu 2021/2022. Vsi zainteresirani učitelji (ali šole) se prijavite najkasneje do 30. avgusta. Vabilo JA Slovenija najdete ta tej povezavi. 

06.09.2021

Napovedujemo Webinar: Kako si s CV-jem zagotoviti povabilo na razgovor?

Si želite nove zaposlitvene priložnosti? Morate za namen prijave pripraviti CV, pa ne veste, kako se lotiti?Pridružite se nam na webinarju, na katerem boste dobili vpogled v ključne elemente pri pripravi CV-ja, ki vam bo pomagal priti na razgovor za vašo sanjsko zaposlitev.

01.09.2021

Kako kandidati za zaposlovanje oblikujejo blagovno znamko podjetja

Zgolj ena slaba izkušnja lahko uniči ugled blagovne znamke, to velja tako za slab izdelek kot tudi slabo izkušnjo stranke. Podjetja zadnje čase namenjajo ogromno pozornosti pridobivanju in privabljanju najboljših kandidatov na trgu dela, pri čemer včasih pozabijo, da je pomembna njihova komunikacija z vsemi kandidati v zaposlitvenem procesu – znotraj procesa lahko namreč na pustijo na kandidate pozitiven ali negativen vtis, ki ima dolgoročne posledice na njihovo blagovno znamko in zaposlovanje v prihodnosti.

19.08.2021

Sledite svojim dobrim navadam s pomočjo "Habit Trackerja"

Najlažje je napredovati in se izboljšati, če našemu napredku sledimo in ga sproti beležimo.  Kar se navad tiče, so mnenja glede tega koliko časa traja, da neka stvar postane navada, močno deljena. Določeni menijo, da potrebujemo 21 dni, spet drugi pa so mnenja, da je za to potrebnih več mesecev. Da so si mnenja tako različna, pa je posledica tega, da smo si ljudje med seboj tako različni. Nekateri se lažje prilagodijo novi konsistentni rutini, spet drugi težje in za to potrebujejo več časa.