Prijavi se

Deli

Nazaj na blog

Sledite svojim dobrim navadam s pomočjo "Habit Trackerja"

Najlažje je napredovati in se izboljšati, če našemu napredku sledimo in ga sproti beležimo.  Kar se navad tiče, so mnenja glede tega koliko časa traja, da neka stvar postane navada, močno deljena. Določeni menijo, da potrebujemo 21 dni, spet drugi pa so mnenja, da je za to potrebnih več mesecev. Da so si mnenja tako različna, pa je posledica tega, da smo si ljudje med seboj tako različni. Nekateri se lažje prilagodijo novi konsistentni rutini, spet drugi težje in za to potrebujejo več časa.  

Najlažje je napredovati in se izboljšati, če našemu napredku sledimo in ga sproti beležimo. 


 


Kar se navad tiče, so mnenja glede tega koliko časa traja, da neka stvar postane navada, močno deljena. Določeni menijo, da potrebujemo 21 dni, spet drugi pa so mnenja, da je za to potrebnih več mesecev. Da so si mnenja tako različna, pa je posledica tega, da smo si ljudje med seboj tako različni. Nekateri se lažje prilagodijo novi konsistentni rutini, spet drugi težje in za to potrebujejo več časa.  


 


Nobene nove navade ne moremo razviti čez noč. Za to je potrebna konsistentnost, trdo delo, čas in predanost. 


 


Da bi vam pomagali pri izboljševanju mehkih veščin ali pri stopanju iz svoje cone udobja, vam v datoteki prilagamo »habit tracker«. Le-ta vam bo nudil povratne informacije o vašem napredku in o tem ali boste morda rabili kaj spremeniti na svoji poti do cilja. Pomaga pa vam tudi vizualizirati svoje cilje, vas motivira s tem, da lahko sledite svojemu napredku, vam nudi zadovoljstvo, ko svoje uspehe zabeležite vanj in vam služi kot opomnik, da storite zadano aktivnost. 


 

Prenesite si Habit Tracker.pdf

06.09.2021

Napovedujemo Webinar: Kako si s CV-jem zagotoviti povabilo na razgovor?

Si želite nove zaposlitvene priložnosti? Morate za namen prijave pripraviti CV, pa ne veste, kako se lotiti?Pridružite se nam na webinarju, na katerem boste dobili vpogled v ključne elemente pri pripravi CV-ja, ki vam bo pomagal priti na razgovor za vašo sanjsko zaposlitev.

01.09.2021

Kako kandidati za zaposlovanje oblikujejo blagovno znamko podjetja

Zgolj ena slaba izkušnja lahko uniči ugled blagovne znamke, to velja tako za slab izdelek kot tudi slabo izkušnjo stranke. Podjetja zadnje čase namenjajo ogromno pozornosti pridobivanju in privabljanju najboljših kandidatov na trgu dela, pri čemer včasih pozabijo, da je pomembna njihova komunikacija z vsemi kandidati v zaposlitvenem procesu – znotraj procesa lahko namreč na pustijo na kandidate pozitiven ali negativen vtis, ki ima dolgoročne posledice na njihovo blagovno znamko in zaposlovanje v prihodnosti.

09.08.2021

Junior Achievement in ManpowerGroup Worldwide s skupno misijo, da pripravita mlade na prihodnost dela

ManpowerGroup in JA Worldwide delita isto vizijo – misija Junior Achievement je pomagati mladim, da uspejo, kar je tesno povezano z našim planom za prihodnost – pripravite mlade na zaposlitev.