Prijavi se

Deli

Nazaj na blog

Kako kandidati za zaposlovanje oblikujejo blagovno znamko podjetja

Zgolj ena slaba izkušnja lahko uniči ugled blagovne znamke, to velja tako za slab izdelek kot tudi slabo izkušnjo stranke. Podjetja zadnje čase namenjajo ogromno pozornosti pridobivanju in privabljanju najboljših kandidatov na trgu dela, pri čemer včasih pozabijo, da je pomembna njihova komunikacija z vsemi kandidati v zaposlitvenem procesu – znotraj procesa lahko namreč na pustijo na kandidate pozitiven ali negativen vtis, ki ima dolgoročne posledice na njihovo blagovno znamko in zaposlovanje v prihodnosti.

Zgolj ena slaba izkušnja lahko uniči ugled blagovne znamke, to velja tako za slab izdelek kot tudi slabo izkušnjo stranke.


 


Podjetja zadnje čase namenjajo ogromno pozornosti pridobivanju in privabljanju najboljših kandidatov na trgu dela, pri čemer včasih pozabijo, da je pomembna njihova komunikacija z vsemi kandidati v zaposlitvenem procesu – znotraj procesa lahko namreč na pustijo na kandidate pozitiven ali negativen vtis, ki ima dolgoročne posledice na njihovo blagovno znamko in zaposlovanje v prihodnosti.


 


V nedavnem »Transform Talent« podcastu je bilo izpostavljeno, kako lahko organizacije zmanjšajo negativni učinek na kandidate, ki ne dobijo zaposlitve in s premišljenim procesom zaposlovanja celo izboljšajo svoj ugled.


 


Imejte v mislih kandidate, pripravite načrt komunikacije


V procesih zaposlovanja do 98% prijavljenih kandidatov ne bo izbranih za razpisano delovno mesto. Boljšo blagovno znamko kot ima podjetje, več kandidatov bo zainteresiranih za delo in več kandidatov bo v selekcijskem postopku razočaranih. To pomeni, da velika večina tistih, ki so se srečali z našo organizacijo in blagovno znamko, ne bo slišalo tega, kar želijo ali bodo imeli trajen negativen vtis o vaši blagovni znamki. Organizacije se lahko izognejo temu, če pravočasno in  spoštljivo pripravijo komunikacijski načrt, ki ceni vsakega kandidata. Vzpostavitev načrta za komunikacijo z vsakim kandidatom za zaposlitev bo pomagala ublažiti negativen odgovor.


 


Bodite odzivni



V komunikaciji s kandidati bodite odkriti in odzivni. Predstavljajte si, da bi porabili več ur za prijavo na določeno delovno mesto, podjetje pa vam niti ne pošlje odgovora na vašo vlogo. Kakšno bi bilo vaše mnenje o podjetju? Bi se ponovno prijavili, v kolikor se pri njih pojavi novo delovno mesto, ki vam ustreza? Bi takšno podjetje priporočali svojim prijateljem ali znancem?


Daniel Birkholm, izvršni direktor in soustanovitelj platforme za povratne informacije o kandidatih »Talenthub.io« pravi, da je najslabše kar se lahko zgodi kandidatu, da ne dobi nobenih informacij. Najmanj, kar lahko kot podjetje naredite je, da vsakemu kandidatu odgovorite.


 



Izboljšajte postopek prijave



Organizacije  veliko truda vložijo v to,  da zagotovijo, da imajo stranke pozitivno izkušnjo z njihovimi izdelki, pa naj gre za izdelavo spletnega mesta z dobro uporabniško izkušnjo ali za hitre odgovore na vprašanja strank. Tudi kandidati za zaposlitev so potencialne (ali obstoječe) stranke,  zato lahko komunikacija pri postopku prijave na delovno mesto poveča ali zmanjša ugled blagovne znamke. Birkholm pravi, da so enostavnost prijave, transparentnost in upravljanje pričakovanj pomembni faktorji, ko se gre za kandidatovo dojemanje.


 


Zagotovite VIP obravnavo finalistom



Kandidati, ki se uvrstijo v zadnji krog - vendar trenutno niso ustrezni - imajo večjo potencialno afiniteto in so lahko primerni za vašo organizacijo v prihodnje. Morda se bodo v prihodnosti celo vrnili in kandidirali za drugo delovno mesto. Zaradi tega ti kandidati potrebujejo še boljšo, personalizirano obravnavo, ki lahko vključuje tudi osebne povratne informacije. Primer dobre prakse je lahko na primer, da vsem  kandidatom v zadnjem krogu podarite bone za nakup v njihovi trgovini, kot zahvalo za njihov trud in čas.


 


Želite izvedeti več o strategijah, kako komunicirati z neizbranimi kandidati?


 


Prenesite si poročila:  »ManpowerGroup Talent Solutions« in  »Add to Chart: Candidates Are Consumers«, ki osvetljujeta kako lahko negativne izkušnje pri zaposlovanju spremenijo prihodnje odločitve o nakupu, delodajalcem pa pomagajo učinkoviteje privabiti in obdržati najboljše kandidate. 


 


Vir: https://workforce-resources.manpowergroup.com/blog/how-job-candidates-shape-an-organization-s-brand

06.09.2021

Napovedujemo Webinar: Kako si s CV-jem zagotoviti povabilo na razgovor?

Si želite nove zaposlitvene priložnosti? Morate za namen prijave pripraviti CV, pa ne veste, kako se lotiti?Pridružite se nam na webinarju, na katerem boste dobili vpogled v ključne elemente pri pripravi CV-ja, ki vam bo pomagal priti na razgovor za vašo sanjsko zaposlitev.

19.08.2021

Sledite svojim dobrim navadam s pomočjo "Habit Trackerja"

Najlažje je napredovati in se izboljšati, če našemu napredku sledimo in ga sproti beležimo.  Kar se navad tiče, so mnenja glede tega koliko časa traja, da neka stvar postane navada, močno deljena. Določeni menijo, da potrebujemo 21 dni, spet drugi pa so mnenja, da je za to potrebnih več mesecev. Da so si mnenja tako različna, pa je posledica tega, da smo si ljudje med seboj tako različni. Nekateri se lažje prilagodijo novi konsistentni rutini, spet drugi težje in za to potrebujejo več časa.  

09.08.2021

Junior Achievement in ManpowerGroup Worldwide s skupno misijo, da pripravita mlade na prihodnost dela

ManpowerGroup in JA Worldwide delita isto vizijo – misija Junior Achievement je pomagati mladim, da uspejo, kar je tesno povezano z našim planom za prihodnost – pripravite mlade na zaposlitev.