Prijavi se

Deli

Nazaj na blog

Napovedujemo Webinar: Kako si s CV-jem zagotoviti povabilo na razgovor?

Si želite nove zaposlitvene priložnosti? Morate za namen prijave pripraviti CV, pa ne veste, kako se lotiti?Pridružite se nam na webinarju, na katerem boste dobili vpogled v ključne elemente pri pripravi CV-ja, ki vam bo pomagal priti na razgovor za vašo sanjsko zaposlitev.

O čem bomo govorili?



Kadrovniki imajo v procesu selekcije pred sabo kar nekaj prijav kandidatov s podobnimi delovnimi izkušnjami in se morajo iz vseh prejetih CV-jev odločiti, koga povabiti na razgovor. Zato se je dobro zavedati, da s svojim CV-jem ne sporočate delodajalcu zgolj kakšne so vaše izkušnje in kronološko zaporednje le teh, temveč lahko iz tega na prvi pogled preprostega dokumenta dobijo tudi globlji vpogled v vaše vrednote, načela, ambicije.

Na webinarju bomo z vami delili kaj sporočate kadrovnikom, ki berejo vaš CV ter kako ga pripraviti na način, ki vas bo predstavil v najboljši luči.


 


Kdaj bo potekal webinar?



15.9.2021 ob 17.00 uri.


 




Kako se prijavim?



Svojo prijavo pošljite na E-mail info@manpower.si ali se prijavite preko spletnega obrazca.


 




O predavateljici



Mirjam je specialistka za iskanje in selekcijo kadrov v Manpower Slovenija že štiri leta. Pri svojem delu je osredotočena predvsem na iskanje višjih tehničnih profilov, pri čemer so ji v pomoč pretekle izkušnje s kadrovanjem v proizvodnem podjetju in njene izkušnje v prodaji. Mirjam pri svojem delu vedno skuša vzpostaviti iskren odnos s strankami in kandidati ter najti »perfect match« med željami in pričakovanji obeh strani.


 




Agenda:



  • Kateri tipi CV – jev obstajajo?

  • Kakšna naj bo vizualna podoba CV-ja?

  • Sestavine dobrega CV-ja

  • Dolžina CV-ja

  • Najpogostejše napake v CV-jih

  • Primeri dobre (in manj dobre) prakse

01.09.2021

Kako kandidati za zaposlovanje oblikujejo blagovno znamko podjetja

Zgolj ena slaba izkušnja lahko uniči ugled blagovne znamke, to velja tako za slab izdelek kot tudi slabo izkušnjo stranke. Podjetja zadnje čase namenjajo ogromno pozornosti pridobivanju in privabljanju najboljših kandidatov na trgu dela, pri čemer včasih pozabijo, da je pomembna njihova komunikacija z vsemi kandidati v zaposlitvenem procesu – znotraj procesa lahko namreč na pustijo na kandidate pozitiven ali negativen vtis, ki ima dolgoročne posledice na njihovo blagovno znamko in zaposlovanje v prihodnosti.

19.08.2021

Sledite svojim dobrim navadam s pomočjo "Habit Trackerja"

Najlažje je napredovati in se izboljšati, če našemu napredku sledimo in ga sproti beležimo.  Kar se navad tiče, so mnenja glede tega koliko časa traja, da neka stvar postane navada, močno deljena. Določeni menijo, da potrebujemo 21 dni, spet drugi pa so mnenja, da je za to potrebnih več mesecev. Da so si mnenja tako različna, pa je posledica tega, da smo si ljudje med seboj tako različni. Nekateri se lažje prilagodijo novi konsistentni rutini, spet drugi težje in za to potrebujejo več časa.  

09.08.2021

Junior Achievement in ManpowerGroup Worldwide s skupno misijo, da pripravita mlade na prihodnost dela

ManpowerGroup in JA Worldwide delita isto vizijo – misija Junior Achievement je pomagati mladim, da uspejo, kar je tesno povezano z našim planom za prihodnost – pripravite mlade na zaposlitev.