Kako Lidl Slovenija skrbi za blagovno znamko delodajalca?
Back

Intervju: Kako Lidl Slovenija skrbi za blagovno znamko delodajalca?

Na kakšen način gradite bazo kandidatov? Kako pomemben je pri tem "employer branding"?

Naš vsakdan vključuje komunikacijo z obstoječimi in bodočimi sodelavci, skrb za zaposlene, prepoznavanje talentov, razvoj sodelavcev, organizacijo dogodkov za zaposlene in skrb za Lidlovo znamko delodajalca. Pomemben je celosten pristop, kjer želimo maksimirati sinergijske učinke s kolegi v oddelku marketinga in korporativnega komuniciranja pri izvajanju različnih projektov in kampanj za kandidate. Blagovna znamka delodajalca je za nas izjemno pomembna, kar dokazuje dejstvo, da jo aktivno gradimo že dolgo časa. Imamo sodelavce, ki so posvečeni le tem področju. Aktivno lahko spremljate naše dogodke, kulturo, projekte tuna na LIDL Slovenija LinkedIn profilu.

Kateri so po vaših izkušnjah glavni faktorji, ki motivirajo kandidate za zaposlitev v določenem podjetju?

Odvisno seveda od vsakega posameznika in trenutne situacije posameznika. Vsekakor je pandemija pustila določene posledice v navadah, vrednotah in pričakovanjih.

Naše vrednote uspešnost, dinamičnost, poštenost, skrbnost in povezanost, so tiste, ki nas vodijo v konceptih, projektih in zadovoljstvu zaposlenih. Naše vrednote živimo vsak dan skozi svoje delo ter jih uspešno komuniciramo tudi s kandidati.

Katera od faz v procesu zaposlovanja se vam zdi najbolj pomembna? Na katero v Lidlu dajete največ poudarka?

Tukaj lahko naštejemo vse faze rekrutacije (vključno s pre-onboardingom in on-boardingom), saj je vsaka enako pomembna in skozi analitiko lahko vsako posamezno stopnjo uvedemo ustrezne izboljšave– lahko povem, da so ena od posebnosti zaposlitveni razgovori, kjer je vedno potrebna prisotnost (najmanj) dve oseb (Vodje in rekrutorja) – ravnamo se po »načelu štiri oči«. Saj menimo, da le skozi objektiven in transparenten proces lahko zagotovimo ustrezno učinkovitost. Vsi skupaj smo odgovorni, da ustvarjamo prijetno delovno  okolje.

Kaj vam je bolj pomembno pri izbiri kandidata v selekcijskem procesu – izkušnje, kultura, osebnostne lastnosti kandidata?

V Lidlu Slovenija je vsak posameznik izjemen, saj le skupaj ustvarjamo uspešno celoto.

Poslužujemo se različnih oblik OnLine testiranj, kombinacije situacijskih in kompetenčnih razgovorov in ocenjevalnih centrov. Te nam v večji meri podajo sliko kompetenc in karakternih lastnosti posameznika.

Kaj kot delodajalec svetujete kandidatom, ki iščejo zaposlitev? Na kaj naj bodo pozorni na zaposlitvenem razgovoru?

Na spletni strani lahko poiščete naše nasvete za bodoče sodelavce. Našli boste kar nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali pri razgovoru z nami. Opisan je tudi okviren postopek zaposlitve.

Namig 😉 Živimo kulturo tikanja, tako se že na prvem srečanju z nami počutite domače.

Sara Habjan, vodja rekrutacije in kadrovskega marketinga

Druge objave

HR Starter - Klara Nemec

Izkušnja s programom HR Starter: Poglobljeno spletno potovanje v svet kadrovanja

V današnjem dinamičnem in hitro spreminjajočem se poslovnem svetu je upravljanje človeških virov postalo zelo kompleksno in ključno za uspeh…
Iskanje zaposlitve nasveti

Nasveti za iskanje prve zaposlitve

Vstop na trg dela in iskanje prve redne zaposlitve večini mladih predstavlja vrelec stresa. Pred tem nam izobraževalni sistem zagotavlja občutek…
Zastopniki kandidatov

Nismo le rekruterji, temveč zastopniki kandidatov

Čas, ko so ljudje zvesto služili istemu delodajalcu skozi celotno kariero, se spreminja. Čedalje več kandidatov pogosteje menja zaposlitev, ne nujno…
Kako lahko podjetja privabijo mlade talente?

Kako lahko podjetja privabijo mlade talente?

Podjetja se dandanes soočajo z marsikatero težavo zaradi razlik med mladimi in obstoječimi zaposlenimi – mladi imamo drugačne navade, vrednote, želje…
Vpliv transparentnosti na uspešnost organizacije

Vpliv transparentnosti na uspešnost organizacije

Transparentnost, kot ena izmed temeljnih vrednot organizacije, spodbuja odprtost med zaposlenimi ter prenosom in deljenjem informacij.
delo od doma, fleksibilno delo

Oblike dela se spreminjajo

V preteklosti je delodajalec organiziral delo in delovno mesto bodisi v podjetju ali na terenu. V času pandemije so se podjetja čez noč organizirala…
Gamifikacija v kadrovskem menedžmentu

Gamifikacija v kadrovskem menedžmentu

Gamifikacija vključuje uporabo elementov igre in miselne naravnanosti v vsakodnevnih situacijah, ki se vse pogosteje uporablja v poslovanju.
Vpliv transparentnosti na uspešnost organizacije

Človeška digitalizacija

HR doživlja veliko transformacijsko spremembo. Njegova vloga se spreminja iz podporne službe, odgovorne predvsem za kadrovsko administracijo in…
Kdo motivira vodje?

Intervju z dr. Jožico Rejec : Kdo motivira vodje?

Dr. Jožica Rejec je direktorica in prostovoljka v Zavodu za spodbujanje podjetnosti mladih. Upokojila se je pred 4 leti.
loading-gif