Zaradi velikega pomanjkanja kadrov prinašajo klasični oglasi vse manj prijav. Našim naročnikom pripravimo “tailor-made” paket oglaševanja z našim internim marketinškim oddelkom. Pri tem nam pomaga poglobljeno znanje o znamčenju delodajalcev, iskanju in selekciji kandidatov in izbiri pravih kanalov za iskanje različnih profilov. Naročnikom tako pomagamo z izvedbo marketinških kampanj, ki kratkoročno in dolgoročno izboljšajo pozicioniranje znamke delodajalca ali pa rezultirajo v več prijavah za specifične pozicije.
Skrito oglaševanje in zbiranje prijav
Naši naročniki se lahko odločijo, da bodo sami zbirali prijave in izvedli selekcijo. Storitev skritega oglaševanja zajema identifikacijo pravih kanalov za oglaševanje, srečanje s poglobljenim svetovanjem, pripravo kreativne kampanje, objavo kreativne kampanje, zbiranje prijav in posredovanje prijav na delovna mesta. Ob zaključku kampanje pa tudi analizo uspešnosti kampanje.
Izpostavitev znamke delodajalca
Kampanje v katerih izpostavimo znamko delodajalca so za naše naročnike še posebej uspešne, saj jim pomagamo na njihovo znamko delodajalca pogledati iz “ptičje perspektive”. S pomočjo našega znanja in poznavanja trga dela, lahko našim naročnikom na ta način pomagamo izpostaviti prednosti dela pri njih, ki jih do sedaj niso navadno izpostavljali ali pa jih morebiti sploh niso identificirali. Ponujamo interno pripravo oglaševalskih kreativ. V primeru večjih kampanj, lahko vključimo tudi zunanje oblikovalce. Naše strokovno znanje je prepoznano tudi s strani drugih institucij. Iz strani AmCham smo bili izbrani za Best of the Best v sklopu motivacija v letošnjem letu.