MEOS young workforce
Back

Vpogled v mlado delovno silo: samozavest in zadrževanje zaposlenih

Nedavne ugotovitve iz indeksa Talent Sentiment skupine ManpowerGroup razkrivajo pomembne vpoglede v samozavest mladih zaposlenih (starih 18–27 let) in njihovih delodajalcev ter ukrepe, ki jih organizacije uvajajo za izboljšanje zadrževanja kadrov. 

Samozavest mlade delovne sile v primerjavi s percepcijo delodajalcev 

Mladi zaposleni izkazujejo visoko stopnjo samozavesti v svoje strokovne sposobnosti, saj jih kar 84 % izkazuje zaupanje v svoje kompetence. Vendar pa ta samozavest ni povsem usklajena z mnenjem delodajalcev, od katerih jih le 76 % deli to stališče. Ta razkorak poudarja ključno področje, kjer je potrebno graditi medsebojno zaupanje in usklajenost med mladimi strokovnjaki in vodstvom. 

 

Mladi zapsoleni so bolj samozavestni v svoje strokovne sposobnosti kot njihovi delodajalci.

 

Stopnja samozavesti po industrijskih sektorjih 

Izstopajo panoge, kot so komunikacijske storitve in IT, kjer delodajalci izkazujejo največjo samozavest v sposobnosti mladih zaposlenih. To nakazuje, da so v sektorjih, kjer so pogoste hitre tehnološke spremembe, mladi zaposleni morda bolje opremljeni z ustreznimi veščinami, ki ustrezajo pričakovanjem delodajalcev. 

 

Delodajalci, ki najbolj zaupajo v veščine svojih mladih zaposlenih, so tisti v komunikacijskih storitvah in IT.

 

Strategije za zadrževanje kadrov: Poudarek na ravnovesju med delom in življenjem 

Zadrževanje kadrov postaja prednostna naloga organizacij, zato se podjetja vse bolj osredotočajo na izboljšanje ravnovesja med delom in prostim časom. Ta strategija je bila prepoznana kot ključni dejavnik za zmanjšanje stresa, ki je po odgovorih v raziskavi tesno povezan z zadrževanjem zaposlenih. Podjetja, ki načrtujejo rast števila zaposlenih, v te pobude vlagajo več, za razliko od tistih, ki načrtujejo zmanjšanje števila zaposlenih, ki pogosto izvajajo manj strategij za zadrževanje. 

 

Povečanje ravnotežja med poklicnim in zasebnim življenjem je najboljši način, s katerim organizacije upajo, da bodo povečale zadrževanje zaposlenih.

 

Stres kot izziv pri zadrževanju zaposlenih 

Raziskava kaže, da je stres eden ključnih dejavnikov, ki vplivajo na zadrževanje zaposlenih. Organizacije, ki to prepoznajo, razmišljajo o bolj neposrednih pristopih k reševanju stresa, kot so prilagodljive možnosti dela in celoviti programi za dobro počutje. 

Podatki poudarjajo jasen trend: organizacije, ki se tesno prilagajajo potrebam in pogledom mladih zaposlenih, še posebej pri obvladovanju stresa in izboljševanju ravnovesja med delom in prostim časom, imajo večjo verjetnost za uspeh pri zadrževanju talentov v konkurenčnem okolju. 

 

Druge novice

salary and employment trends, CRO vs SLO comparison

SATR H2 2024: Primerjava plač in zaposlitvenih napovedi v Sloveniji in na Hrvaškem

V drugi polovici leta Slovenija in Hrvaška kažeta različne trende plač in zaposlovanja.
Pisanje motivacijskega pisma

Prošnja za delo: kako napisati motivacijsko pismo?

Preberite koristne nasvete o pisanju spremnega oziroma motivacijskega pisma, ki vam bodo pomagali narediti dober prvi vtis na delodajalca.
Manpower Meet & Greet 2024

Manpower Meet & Greet dogodek za Slovenijo, Madžarsko in Hrvaško

Septembra so se ekipe Manpower zbrale na nepozabnem Meet & Greet dogodku.
loading-gif