Podjetja zadnje čase namenjajo ogromno pozornosti pridobivanju in privabljanju najboljših kandidatov na trgu dela, pri čemer včasih pozabijo, da je pomembna njihova komunikacija z vsemi kandidati v zaposlitvenem procesu – znotraj procesa lahko namreč na pustijo na kandidate pozitiven ali negativen vtis, ki ima dolgoročne posledice na njihovo blagovno znamko in zaposlovanje v prihodnosti.
V nedavnem »Transform Talent« podcastu je bilo izpostavljeno, kako lahko organizacije zmanjšajo negativni učinek na kandidate, ki ne dobijo zaposlitve in s premišljenim procesom zaposlovanja celo izboljšajo svoj ugled.
Imejte v mislih kandidate, pripravite načrt komunikacije
V procesih zaposlovanja do 98% prijavljenih kandidatov ne bo izbranih za razpisano delovno mesto. Boljšo blagovno znamko kot ima podjetje, več kandidatov bo zainteresiranih za delo in več kandidatov bo v selekcijskem postopku razočaranih. To pomeni, da velika večina tistih, ki so se srečali z našo organizacijo in blagovno znamko, ne bo slišalo tega, kar želijo ali bodo imeli trajen negativen vtis o vaši blagovni znamki. Organizacije se lahko izognejo temu, če pravočasno in spoštljivo pripravijo komunikacijski načrt, ki ceni vsakega kandidata. Vzpostavitev načrta za komunikacijo z vsakim kandidatom za zaposlitev bo pomagala ublažiti negativen odgovor.
Bodite odzivni
V komunikaciji s kandidati bodite odkriti in odzivni. Predstavljajte si, da bi porabili več ur za prijavo na določeno delovno mesto, podjetje pa vam niti ne pošlje odgovora na vašo vlogo. Kakšno bi bilo vaše mnenje o podjetju? Bi se ponovno prijavili, v kolikor se pri njih pojavi novo delovno mesto, ki vam ustreza? Bi takšno podjetje priporočali svojim prijateljem ali znancem?
Daniel Birkholm, izvršni direktor in soustanovitelj platforme za povratne informacije o kandidatih »Talenthub.io« pravi, da je najslabše kar se lahko zgodi kandidatu, da ne dobi nobenih informacij. Najmanj, kar lahko kot podjetje naredite je, da vsakemu kandidatu odgovorite.
Izboljšajte postopek prijave
Organizacije veliko truda vložijo v to, da zagotovijo, da imajo stranke pozitivno izkušnjo z njihovimi izdelki, pa naj gre za izdelavo spletnega mesta z dobro uporabniško izkušnjo ali za hitre odgovore na vprašanja strank. Tudi kandidati za zaposlitev so potencialne (ali obstoječe) stranke, zato lahko komunikacija pri postopku prijave na delovno mesto poveča ali zmanjša ugled blagovne znamke. Birkholm pravi, da so enostavnost prijave, transparentnost in upravljanje pričakovanj pomembni faktorji, ko se gre za kandidatovo dojemanje.
Zagotovite VIP obravnavo finalistom
Kandidati, ki se uvrstijo v zadnji krog - vendar trenutno niso ustrezni - imajo večjo potencialno afiniteto in so lahko primerni za vašo organizacijo v prihodnje. Morda se bodo v prihodnosti celo vrnili in kandidirali za drugo delovno mesto. Zaradi tega ti kandidati potrebujejo še boljšo, personalizirano obravnavo, ki lahko vključuje tudi osebne povratne informacije. Primer dobre prakse je lahko na primer, da vsem kandidatom v zadnjem krogu podarite bone za nakup v njihovi trgovini, kot zahvalo za njihov trud in čas.
Želite izvedeti več o strategijah, kako komunicirati z neizbranimi kandidati?
Prenesite si poročila: »Manpower Talent Solutions« in »Add to Chart: Candidates Are Consumers«, ki osvetljujeta kako lahko negativne izkušnje pri zaposlovanju spremenijo prihodnje odločitve o nakupu, delodajalcem pa pomagajo učinkoviteje privabiti in obdržati najboljše kandidate.
Vir: https://workforce-resources.manpowergroup.com/blog/how-job-candidates-shape-an-organization-s-brand