Pozitivna izkušnja zaposlenih
Back

Oblikovanje pozitivne izkušnje zaposlenih

Živimo v času, ko je dobrobit zaposlenih in njihova celovita izkušnja v podjetju pomembnejša kot kadar koli do zdaj. Podjetja, ki so ta trend prepoznala ter ga v svoji organizaciji tudi »živijo«, so uspešnejša, tako pri zadrževanju kakor tudi pridobivanju kadra.

Izkušnje zaposlenih so postale ključni dejavnik pri opredelitvi celotnega uspeha podjetja. Pozitivne ali negativne izkušnje lahko pomembno vplivajo na produktivnost, učinkovitost in sposobnost zaposlovanja in zadrževanja talentov ter vplivajo na ugled blagovne znamke še dolgo po tem, ko zaposleni zapusti podjetje.

 

 

O čem sploh govorimo, ko govorimo o celoviti izkušnji zaposlenih? V celovito izkušnjo zaposlenega sodi pravzaprav vse, kar zaposleni v podjetju doživi, sliši, se nauči – ta izkušnja se začne že pred samo zaposlitvijo, saj oseba prvi stik s podjetjem doživi že kot potencialni kandidat; ob prebiranju oglasa za delo ter seveda na zaposlitvenem razgovoru. Podjetja so ob splošnem pomanjkanju kadra na trgu dela že zaobjela dejstvo, da ni več najpomembnejše, kako se na razgovoru predstavi kandidat, temveč tudi, kako se podjetje predstavi kot delodajalec. Vendar se v praksi pokaže, da se prevečkrat pozitivna izkušnja bodočega zaposlenega ob začetku zaposlitve kmalu zaključi. Izkušnja zaposlenega in počutje zaposlenih v podjetju je pojem, ki mu vse do epidemije covida-19, vsaj v večini primerov, nismo povečali zadostne pozornosti. Vsekakor ne v obsegu in meri, kot bi bilo ustrezno in kot je pokazala praksa, tudi potrebno. Pričakovanja zaposlenih se spreminjajo – od trenutnega ali potencialnega bodočega delodajalca pričakujejo nekaj več. Če je še pred leti zadostovala ustrezna finančna ponudba, tako za zadrževanje najboljšega kadra kakor tudi za privabljanje najboljših talentov, danes ni več tako.

 

 

Vsako uspešno podjetje se zaveda, kako pomembno je zadovoljstvo strank s storitvami in kako pomembni so poslovni odnosi za ohranjanje obstoječih in pridobivanje novih strank. Po drugi strani pa se malo podjetij zaveda pomembnosti skrbi za zaposlene. S strani kandidatov, ki so se uspešno zaposlili pri naših naročnikih, vse prevečkrat dobimo povratne informacije, da njihova izkušnja ni bila najboljša.

Kako lahko torej dosežemo pozitivno izkušnjo in zadovoljstvo zaposlenih?

  • S kakovostnim in uspešnim uvajanjem novega zaposlenega na delovno mesto.
  • Z učinkovito in dvosmerno komunikacijo, ki je ključ do dobrih odnosov.
  • Zaposlenim ponudimo možnosti za napredovanje in karierni razvoj.  
  • Omogočamo večjo fleksibilnostjo pri delu in na delovnem mestu. 
  • Pomagamo zaposlenim ohranjati ravnovesje med delom in prostim časom. 

️ “V celovito izkušnjo zaposlenega sodi pravzaprav vse, kar zaposleni v podjetju doživi, sliši, se nauči – ta izkušnja se začne že pred samo zaposlitvijo, saj oseba prvi stik s podjetjem doživi že kot potencialni kandidat. Podjetja so ob splošnem pomanjkanju kadra na trgu dela že zaobjela dejstvo, da ni več najpomembnejše, kako se na razgovoru predstavi kandidat, temveč tudi, kako se podjetje predstavi kot delodajalec.” 

Celoten članek si lahko preberete v reviji HR&M, jun/jul 2023, št. 46, letnik 9, izdajatelj Planet GV. 

Mirjam Kmetič, Talent Acquisition Specialist

Other blog

Motiviranje zaposlenih

7 effective methods for boosting employee motivation

In today's increasingly competitive business landscape, keeping employees engaged is essential.
Kako prepoznati izgorelost?

Burnout syndrome – what is it and how can you identify it?

In today’s fast-paced world, stress has become a common part of our daily lives. The sources of stress are diverse, ranging from personal challenges…
Karierna sidra

Uncover Your Career Motivators and Find Fulfillment at Work

Have you ever wondered why certain work makes you happy and satisfied, while you feel you could never do or see yourself in another type of job? Why…
Leading with heart

Leading with Heart – The Only Right Way to Lead the New Generations!

We are all different. We feel differently, we perceive daily events and challenges differently, and we handle them in our own unique ways. This is…
Zakaj nekatera podjetja delujejo kot "magnet za talente"?

Why do some companies function as a "talent magnet"?

When companies make a strategic decision to heavily invest in developing their current employees, equipping them with new skills, these employees…
HR Starter izkušnja

HR Starter program experience: An in-depth online journey into the world of HR

In today's dynamic and rapidly changing business world, human resource management has become very complex and crucial for the success of…
loading-gif